.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شوراي شهر آمل خواهان ديدار با استاندار

پس از گذشت بيش از يك ماه از معرفي شهردار جديد شهر آمل از سوي شوراي اسلامي اين شهر، اعضاي اين شورا خواستار ملاقات با استاندار مازندران شدند.

 پس از بازنشستگي حسين عليزاده شهردار سابق آمل، شوراي اسلامي شهر آمل عماد حسيني را به عنوان شهردار منتخب اين شورا معرفي كردند.

زماني كه 15روز از معرفي حسيني و عدم پاسخ استانداري به اين انتخاب گذشته بود، رئيس شوراي اسلامي شهر آمل در جمع خبرنگاران از تأخير در معرفي شهردار آمل گلايه كرد و آن را حاصل نگرش به منافع عده‌اي خاص دانست كه منافع مردم را بر منافع خود ترجيح مي‌دهند.
اين قول و فعل همچنان ميان اعضاي شوراي اسلامي شهر آمل، خبرنگاران و مردم شهر وجود داشت تا اينكه معاون عمراني استاندار مازندران در گفت‌وگو با فارس صريحاً اعلام كرد كه سيد عماد حسيني به دليل داشتن مدرك مديريت ورزش داراي رشته‌اي تخصصي در امر شهرسازي نيست و شوراي اسلامي شهر آمل بايد فرد ديگري را به عنوان شهردار منتخب به استانداري معرفي كند.
هاشمي حيدري گفته بود كه اين موضوع را به صورت كتبي به اطلاع شوراي اسلامي شهر آمل رسانده است.

* تاكنون هيچ نامه‌اي از استانداري به شوراي شهر آمل ارسال نشده است
سخنگوي شوراي اسلامي شهر آمل امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: اگر مسئولان استانداري به قانوني در خصوص تحصيلات مرتبط شهرداران اشاره مي‌كنند بايد گفت آيا اعلام اين موضوع به 30 روز زمان نياز داشت يا در همان يك هفته اول نيز مي‌شد اين بحث را اعلام كرد.
علي قاسمي با بيان اينكه قانون مي‌گويد مصوبه شورا حداكثر بايد ظرف 10 روز پاسخ داده شود و عدم پاسخگويي به معناي پذيرفتن اين مصوبه است، افزود: تا اين لحظه هيچ مكاتبه‌اي از استانداري با شوراي شهر آمل صورت نگرفته است تا تكليف خود را بدانيم.
سخنگوي شوراي اسلامي شهر آمل با گلايه از اينكه تاكنون كتبي هيچ اظهارنظري درباره انتخاب شهردار آمل به اين شورا نشده است، گفت: ارتباط شهرداري و شوراي اسلامي شهر آمل با مسئولان استانداري ديرينه و محكم است اما گلايه داريم چرا مطالب مربوط به اين موضوع تنها از طريق مطبوعات و رسانه‌ها منتشر مي‌شود.

* از يك هفته گذشته خواستار ديدار با استاندار هستيم
وي تصريح كرد: شوراي اسلامي شهر آمل نيز زماني كه از دريافت پاسخ نااميد شد در تاريخ چهارم مهرماه خواستار ملاقات با استاندار شد اما استاندار نيز تاكنون پاسخي به ما نداده است.
قاسمي با اشاره به اينكه عدم پاسخگويي رسمي پس از 30روز به معناي پذيرفتن مصوبه شورا است، خاطرنشان كرد: اعلام نظر آن هم پس از 30روز وجاهت قانوني ندارد.

* تعداد شهرداران و مديران مازني داراي تحصيلات غيرمرتبط قابل شمارش است
به گزارش فارس، قاسمي با اشاره به اينكه اگر تحصيلات يك شهردار منتخب ملاك نظر آقايان است بايد گفت قانون در اين خصوص نيز پيش‌بيني‌هايي كرده است، ادامه داد: در قانون پنج سال سابقه مديريتي از سوابق يك فرد محسوب مي‌شود و ما اين سوابق را در خصوص شهردار منتخب لحاظ كرده‌ايم.
وي با تأكيد بر اينكه اگر فردي داراي مدرك دكترا باشد به معناي برخورداري از يك ضريب هوشي بالا است، گفت: جداي از همه اين مباحث آيا همه مديران و شهرداران مازندران داراي مدرك تحصيلي مرتبط هستند.
به گفته وي در انتصاب مديران بيشتر عرف حاكم بوده تا قانون، زيرا بسياري از مديران در حال حاضر با مدرك تحصيلي مديريت مي‌كنند كه اصلاً به رشته تحصيلي آنها ارتباطي ندارد.
سخنگوي شوراي اسلامي شهر آمل با اعلام اينكه دغدغه مردم براي انتخاب شهردار جديد آمل و بحث اجراي پروژه‌هاي عمراني براي توسعه شهر از مهم‌ترين مسائلي است كه شورا را در تأييد هر چه زودتر شهردار جديد مصر مي‌كند، گفت: دلمان نمي‌خواهد وحدت رويه و روحيه توسعه در شهر خدشه‌دار شود بلكه هميشه مطيع قانون بوده‌ايم و مي‌خواهيم همه چيز بر روال قانوني خود پا برجا باشد.
وي با اشاره به اينكه در جلسه هفته گذشته با امام‌جمعه، فرماندار و نماينده مردم آمل در مجلس شوراي اسلامي نيز در خصوص مسائل شهري بر انتخاب هر چه سريعتر شهردار آمل تأكيد شده بود، افزود: مسئولان شهرستان نيز بر انتخاب هر چه سريعتر شهردار تأكيد دارند و قول مساعد براي پيگيري اين موضوع را دادند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.052 seconds.